چرا اردو؟ چرا تور نه؟

🌐 چرا اردو، چرا تور نه؟

عمدا اسم اردو رو گذاشتم، یادمه روزای اول که این ایده به ذهنم رسید بین استفاده از دو واژه تور و اردو رفت و آمد می کردم و مدام سرچ می کردم. تور تداعی کننده سفرهای گردشگری و لاکچری و صرفا حس و حال خوش گذرونیه.
تصویری که احتمالا توش آدما لباس های رنگی گشاد (شلوارک و شال شل شده)، دمپایی و عینک آفتابی استفاده می کنند و با پولی که برای این سفر کنار گذاشتند خودشون رو مستخق این می دونن که باید به بهترین شکل خوش بگذرونن.

 تو این وادی آدم ها نیم نگاهی (در برخی افراد تمام نگاهی) به پیدا کردن دوست و پارتنر دارند تا شاید حداقل شبی یا شب هایی رو به خوشی بگذرونند. افرادی که تور شرکت می کنند غالبا افراد مستقل و سن و سال دار هستند و اختیار شرایطی که در تور می پذیرند به عهده خودشونه.
این شرایط در تور کاملا قابل درکه و چیزیه که می تونیم بگیم تا حرف از تور میشه ما یاد این صحنه ها می افتیم (البته یه سری تصاویر امتحرک از چادرهای تورهای کویر هم الان به ذهنم رسید)  
بدیهیه که اگر کسی برای راز و نیاز پاشو به این تورها بذاره احتمالا از سفرش لذت نبره.

و اما این چیزی نبود و نیست که من در ذهن دارم. من به دنبال فضایی بودم که غالبا افراد جوان که در سر رویای موسیقی دارند، فضای بسته خانواده و فضای بسته دوستی رو تجربه می کنند برای تجربه لحظات مفرح در کنار کسانی که دغدغه های نزدیک به یکدیگر رو دارند سپری کنند. جایی که من مد نظرم بوده الزامی به حضور پر انرژی شرکت کنندگان نیست، دوست دارم به همه آدم ها با هر تایپ شخصیتی خوش بگذره و خودشون رو موظف به رفتار پر انرژی و اجتماعی ندونند. چیزی که خودم همیشه برام مهمه که چرا در سفر انتظار میره لزوما شاد و پر انرژی باشی. 
در جایی که ما هستیم ارتباط بین من با پدر و مادرها همیشه بوده و من استقبال می کنم (اگرچه وظیفه ای دو چندان به دوش من گذاشته میشه) 
در جایی که ما هستیم، قراره نکاتی علمی و تجربی از موسیقی و مباحث  مرتبط به موسیقی به شرکت کنندگان گفته بشه، اونا با دستی پر تر از شرکت در یک تور گردشگری به منزل برگردنند.
در عین حال تفریح و خوش گذرونی در لحظه به لحظه جای خودش رو داشته باشه.

چه عنوانی بین این دو به کار من میومد که هم بحث سفر و گردشگری و خوش گذرونی رو پوشش بده و هم یادآور آموزش، یادگیری و مراقبت باشه.

✅ بله در نهایت فکر کردم «اردوی موسیقی» عنوان بهتریه.  

❗️این نکات رو شاید هیچوقت براتون نگفته بودم و دوست داشتم بدونید که به چی فکر می کنم.

❓دوست دارید در مورد اینکه ایده اردو چطوری به ذهنم رسید یادداشتی بذارم؟

 

هیچ نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.
برای ثبت نظر ابتدا وارد سایت شوید.