اردوی موسیقی کرج
توضیحات اردو

پنجمین اردوی تفریحی و آموزشی موسیقی

اردوی کرج در روستای سیباندره پنجمین اردوی موسیقی ما است و سعی کردیم از خطاهای اردوهای قبلی کم کنیم و از نقاط عطفش ایده بگیریم که اردوی پنجم رو به شکلی شایسته‌تر برگزار کنیم. این اردو بیشتر جنبه تفریحی داره و بزرگ ترین تمایز اون با بقیه تورهایی که رفتید در این مهمه که شما در موزیکوردو با آدم هایی آشنا میشید که در طیف سلیقه ای شما هستند. یعنی هنر رو دوست دارند، خودشون دستی بر آتش دارند و یه جورایی از صافی ثبت نامی ما هم عبور کردند 😁

 

صافی ثبت نامی ما چیست؟

بالای نود درصد دوستانی که در اردوهای ما ثبت نام می کنند در پیج و صفحات مجازی مهرداد صفدری حضور دارند و با او در تماس هستند. از اون منظر که پیج یه پیج تخصصی در مورد موسیقی وآموزش موسیقیه افرادی دنبال کننده اش هستند که روحیات هنری رو درک می کنند و وقتی به تیم ما پیام میدن اول بررسی میشن که آیا هنرجوی دوره های ما بودند یا خیر، اگر بودند چه خصوصیات اخلاقی داشتند، اگر نه پیج اون ها بررسی میشه و یک شناخت نسبی از شخصیت او به دست میاد و بعد ثبت نام میشه.

بعد از ثبت نام و قبل از برگزاری اردو شرکت کنندگان چت می کنیم و باز هم در حالت ثانویه نحوه برخورد و رفتار افراد رو بررسی می کنیم. اینطوری جمعی که تشکیل میشه کمترین خطا رو در بابت رفتار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی به خودش می بینه!

 

چه خبره تو این اردو؟

پس از ثبت نام میایید تو کانال تلگرام اردوی موسیقی کرج و اونجا لوکیشن و مواردی که باید رعایت کنید و یا وسایلی که باید بیارید (که چیز خاصی هم نیست) رو براتون می فرستم و میگم. همگی با یه مینی بوس از میدون آزادی تهران حرکت می کنیم و میریم کرج و بعد سیباندره زیبا. اونجا صبحونه رو می زنیم و اماده رودخونه نوردی و اگه دوست داشتید آب تنی میشیم. یه طبیعت گردی متفاوت رو تجربه خواهید کرد. یه ناهار میل می کنید و یه جا وا میستیم یه گپی با هم می زنیم که من اسمش رو گذاشتم «هنرجوی باهوش» اونجا اگه شرایط فراهم باشه من وامیستم حرف میزنم و شما همگی گوش می کنید اگه شرایطش نبود میام تک تک پیش کسانی که دوست دارند مشورت بگیرن ازم در مورد هر موضوعی مربتط به موسیقی و مسیر هنری در خدمتتون هستم! بعدش آروم آروم بر میگردیم و احتمالا خیلی هم خسته شدید تا اون موقع و کم کم بر میگردیم سمت مینی بوس و میریم میدون آزادی و خدافظ. برنامه عکس هم داریم.

 

0 دیدگاه
هیچ نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.
برای ثبت نظر ابتدا از این قسمت وارد سایت شوید.

اردو های دیگر

اردوی موسیقی تالش
  • meta-icon 2 روز
  • meta-icon 14 همسفر
4000000 تومان
اردوی موسیقی کرج
  • meta-icon 1 روز
  • meta-icon 19 همسفر
950000 تومان
اردوی موسیقی انزلی
  • meta-icon 2 روز
  • meta-icon 15 همسفر
2500000 تومان