اردوی موسیقی تالش
توضیحات اردو

ششمین اردوی تفریحی و آموزشی موسیقی

مهرداد صفدری صحبت می کنه دوستان. من خیلی شهر تالش رو دوست دارم. چون هم به دریا نزدیکه و هم به جنگل. آخه جنگلاش نابه ها، الکی نیست. خیلی هم فکر کردیم تا در نهایت من نظرم رو خیلی دیکتاتورگونه به تالش چرخوندم تا بقیه گزینه ها فعلا در صف قرار بگیرند.

پس اردوی ششم در شهر تالش با توضیحات زیر برگزار میشه. سریع بخونید و سریع اقدام کنید که ظرفیت این اردو از بقیه اردوها کمتره.

چه فرقی با اردوهای قبلی داره؟

قوی تر از قبل اومدیم سراغ اردوی ششم. هم ویلامون قشنگ تره، هم بزرگ تره، هم غذاها پر و پیمون تر و با کیفیت تره، هم قراره خوب ازتون پذیرایی بشه، هم تفریحات بیشتر داریم مثل پینگ پونگ و فوتبال دستی؛ یه استخر بزرگ سر باز جذاب تو ویلا داریم که عاشقش میشید، هم یه اجرای هنرجویی داریم که قراره هر کی بهتر اجرا کنه بهش جایزه بدیم.

 

اجرای هنرجویی؟

بله، قراره که یه تایمی در نظر بگیریم و هر شرکت کننده به دلخواه هر هنری که داره، اونجا برامون به نمایش بذاره. مهرداد صفدری به عنوان داور (با کمک نظر بیننده ها) دو نفر رو انتخاب می کنه و به اونا جوایزی غیر نقدی به ارزش 50 میلیون تومن اهدا می کنه!

✅ برای این کار فقط لازمه که در اردو ثبت نام کنید و هنر خودتون رو نشون بدید!

آیا ورکشاپ داریم؟

بله، به امید حق تعالی می خواییم در مورد هوش مصنوعی در موسیقی صحبت کنیم و با استفاده از سایت یه سری کارها رو انجام بدیم. به صورت سیستماتیک هم مورد بررسی قرار می دیم که اصلا چطوری داره کار می کنه. آیا علمیه یا با ورد خوندن داره این اتفاق میافته. اینا رو براتون خواهیم گفت. مهرداد صفدری هم مدرس این قسمت هست.

پذیرایی و وعده های غذایی:

اخیرا بعضی از سایت های گردشگری و پیج هایی که تور تفریحی دارند رو دیدیم که در قسمت امکانات تک تک وعده های غذایی رو نوشته بودند و حتی چای و قهوه هم جز امکانات بولد نوشته بودند😁. بی اختیار خنده م گرفت گفتم جالبه که این موارد رو بولد کردند، در حالی که ما خیلی خلاصه می نوشتیم همراه با 6 وعده غذایی به علاوه میان وعده.

خب حالا که اینطوره پس ما هم بزنیم دیگه ↘️

صبحانه ها:🟠املت 🟠کره، مربا، پنیر

ناهارها: 🟣جوجه کباب 🟣قرمه سبزی 

شام ها:🔴چلوکباب 🔴ساندویچ کالباس

پذیرایی: 🟡چایی🟢نسکافه🔵بستنی

 

 

در آخر هم لوح تقدیری خدمتتون داده میشه و باهاش یه عکس یادگاری می گیریم و ... ول کن سخته در مورد آخرش حرف زدن!

 

برای ثبت نام می تونید از همین جا اقدام کنید.

مشتاق دیدار شما عزیزان!❤️❤️❤️

0 دیدگاه
هیچ نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.
برای ثبت نظر ابتدا از این قسمت وارد سایت شوید.

اردو های دیگر

اردوی موسیقی تالش
  • meta-icon 2 روز
  • meta-icon 14 همسفر
4000000 تومان
اردوی موسیقی کرج
  • meta-icon 1 روز
  • meta-icon 19 همسفر
950000 تومان
اردوی موسیقی انزلی
  • meta-icon 2 روز
  • meta-icon 15 همسفر
2500000 تومان