دوره میکس و مستر موسیقی
توضیحات دوره

در موسیقی پاپ کسی نیست که ندونه میکس و مسترینگ چه نقش کلیدی در شنیده شدن یک اثر داره. اعمال یک ریورب جذاب و دلنشین بر روی وکال و یا اضافه کردن یه هارمونی به سولوی کار با پلاگین، رنگ دادن با کمپرسورهای شبیه سازی شده آنالوگ و ده ها عمل تأثیر گذار دیگه می تونی یک موزیک رو از فرش به عرش ببره و یا فقط یک ای کیو غلط روی مثلا لاین وکال یا گیتار می تونه کل زحمات اون کار رو به هدر بده.

خود من به عنوان کسی که سال ها کار ملودی و تنظیم انجام میدادم اما اطلاعاتی از میکس و مسترینگ نداشتم همیشه کارهایم در لولی بدی باقی می ماند اما بعد از یادگیری چند پلاگین و منطق استفاده از آنها در یک پروژه کارهایم در همون مرحله تنظیم به خوبی صدا می دادند. پس زمان که گذشت تصمیم گرفتم دوره میکس و مستر پاپ رو با توجه به نیازهای امروز بچه های موسیقی بسازیم. میکس و مسترینگ موسیقی پاپ این دوره مکمل دوره تنظیم موسیقی پاپ است که توسط محمدرضا موسی خانی تدریس شده. با استفاده از این آموزش های این دوره می تونید وارد عرصه میکس و مسترینگ بشید.

🎚 میکس و مسترینگ چیست؟

این عبارت به این شکل در ایران معروف است و بعضی ها می گویند میکسینگ و مسترینگ، به مرحله ای از تلید موسیقی گفته می شود که کار از ساخت ملودی و تنظیم (تشکیل هارمونی  وارکستراسیون و ...) به مرحله نهایی رسیده باشد  حالا باید تمام لاین های صوتی را به صورت جدا ولوم بندی، افکت گذاری و ... کنیم (میکسینگ) و بعد از آن فایل میکس شده را برایپردازش نهایی، مثلا قرار دادن روی استاندارد مورد نظر از بابت بلندی صدا و همچنین افکت گذاری بر روی کل کار (مسترینگ) آماده کنیم و این توضیح اجمالی از مرحله میکس و مسترینگ است.

🎶میکس و مسترینگ موسیقی به تنهایی شغل است؟

هر روز بسیاری از علاقمندان به موسیقی واردشاخه های گوناگون و پولساز این صنف می شوند و یکی از پولسازترین شاخه های موسیقی مدرن میکس و مسترینگ است. خیلی ها در شهرهای کوچک و بزرگ درآمد بسیار خوبی از این شغل دارند، شما هم م یتوانید یکی از آن ها باشید، اگر و تنها اگر علاقمند به این مسیر باشید.

🎭 دوره میکس و مسترینگ پاپ، نجات از سردرگمی

خیلی از تنظیم کننده ها نوجوان و جوان از اینکه آهنگشان مانند دیگر آهنگ های مارکت صدا نمی دهد و یا به اصطلاح پُر صدا نمی دهد و همینطور از هزار و یک مشکل دیگر ناراضی هستند. خیلی از آن ها نمی دانند آکاهی از تکنیک های میکس و مسترینگ تأثیر بسزایی بر حرفه ای شدن آهنگشان دارد. دورۀ میکس و مسترینگ پاپ ساخته شده تا آن ها را راضی کند.

در این دوره با چه تکنیک هایی آشنا می شویم؟

در این دوره به صورت واضح و کاربردی به عملکرد اکولایزرها، کامپرسورها، تیون حرفه ای اینسترومنت و وکال، میکس وکال، سچوریشن ها، پلاگین های ریورب  و دیلی، بررسی قسمت های ساید و مید، تفکیک فرکانسی، بررسی استانداردهای میکس و مسترینگ موسیقی مارکتی و بسیاری از تکنیک های پر کاربرد که ذکر آن چندین صفحه را به خود اختصاص می دهد.

  ⚠ پس از گذراندن این دوره چه دستاوردی خواهم داشت؟

پس از گذراندن این دوره شناخت بسیار خوبی نسبت به میکس و مسترینگ قطعات موسیقی به دست خواهید آورد. از اسامی پلاگین ها و اصطلاحات میکس موسیقی نخواهید ترسید بلکه کاملاً کارکرد هر کدام را می شناسید. ضمن اینکه با تلاش کردن در این مسیر با استفاده از اطلاعات این دوره می توانید پروژه میکس و مسترینگ بگیرید و وارد این شغل پولساز شوید.

  ⚠ پشتیبانی و آپدیت 

محمدرضا موسی خانی به صورت اختصاصی پشتیبانی این دوره را به عهده گرفته و پس از ثبت نام در این دوره به علاوه در اختیار داشتن آپدیت ها که به مرور اضافه می شوند و نکات جدید و بروز بیان می شوند می توانید پرسش های خودتان را مستقیم از مدرس این دوره بپرسید، پاسخ بگیرید و رفع اشکال کنید

 

 

سر فصل های دوره را در تصویر زیر با دقت مطالعه کنید

 

 

-----------------------------------------------------

آیا محمدرضا موسی خانی مدرس دوره خودش هم در زمینه میکس و مسترینگ فعالیت داشته و نمونه کار دارد؟

- سوالی که معمولاً از روی ناآگاهی در کشور ما پرسیده می شود 

و رزومه مدرس را با تعداد آثار تولیدی  و همچنین همکاری با افراد برند می سنجند؛

در واقع می بایست رزومه مدرس را بر اساس هنرجویانی که با آموزه های او به نتایج مناسبی رسیدند سنجید.

با این حال محمدرضا موسی خانی بیش از هفت سال در زمینه نوازندگی، تنظیم کنندگی و میکس و مسترینگ فعالیت دارد

و می توانید بخشی از آثار او را در قسمت «همکاری ها»ی همین سایت بشنوید.

-----------------------------------------------------

 

✅ چطوری ثبت نام کنم؟

- برای ثبت نام در دوره کافیه روی دکمه سبز رنگ سمت چپ 👈

«ثبت نام در دوره» بزنی و به سبد خرید بری و پرداخت رو انجام بدی

بلافاصله لایسنس اختصاصی در اختیارت قرار می گیره

و از قسمت دوره های من می تونی نرم افزار اسپات پلیر

رو دانلود کنی و به راحتی به تمام محتوای دوره

دسترسی داشته باشی.

 

تو دوره می بینمت :)

0 دیدگاه
هیچ نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.
برای ثبت نظر ابتدا از این قسمت وارد سایت شوید.

دوره های دیگر

20%
تخفیف
کارگاه هوش مصنوعی در موسیقی (اردوی تالش)
  • meta-icon 3 جلسه
  • meta-icon 15 دانشجو
458000 تومان
366400 تومان
40%
تخفیف
تولید محتوا (مخصوص اهالی موسیقی)
  • meta-icon 7 جلسه
  • meta-icon 80 دانشجو
1500000 تومان
900000 تومان
40%
تخفیف
تئوریاپ
  • meta-icon 12 جلسه
  • meta-icon 41 دانشجو
850000 تومان
510000 تومان