تولید محتوا (مخصوص اهالی موسیقی)
توضیحات دوره

تولید محتوا چیست؟

 بیان آنچیزی که فکر می کنیم، بیان آن کاری که انجامش می دهیم، بیان آن مفاهیمی که باورشان داریم و هر محتوایی که برای بیانش به مهارت هایی مثل نوشتن، موسیقی ساختن، کلیپ ساختن و ... تولید محتوا نام دارد.  بسیاری از کسب و کارها، انجمن ها، مراکز فرهنگی، ورزشی، سیاسی و ... به تولید محتوا احتیاج دارند برای اینکه بیشتر دیده شوند، بیشتر معرفی شوند و بیشتر پول در بیاورند و در نتیجه بیشتر باقی بمانند!  در این پروسه می توان ارزشی انتقال داد، سرگرمی به وجود آورد و یا تبادل اطلاعات کرد.

 

چرا باید محتوا تولید کنیم؟

آیا به دنبال این هستی که در دنیای موسیقی مطرح بشی؟ آیا به دنیال این هستی که از آن درآمد داشته باشی؟ و آیا برای بقا می جنگی؟ تولید محتوا به ما کمک می کنه که هنر خود را به بهترین شکل ارائه بدیم. تکنیک های محتوایی رو بدونیم، خودمون رو بیشتر بشناسیم، مخاطب هدف را بشناسیم، ایده های ناب بسازیم و اجرا کنیم، برند خود را بسازیم و در نهایت در دنیای حرفه ای ها قدم بگذاریم. اگر کسی غیر از این دنبال راهی می گردد باید بگویم بهتر است در خانه برای خودش آهنگ بسازد و یا هر هنرنمایی که دلش می خواهد بکند.

 

 

جلوی دوربین برقصم؟

غالباً دوستان هنرمند از یادگیری ساخت محتوای مدرن فراری هستند و نمی خوان قبول کنند که چاره ای نیست جز این یاد بگیرند در پلتفرم ها چگونه محتواسازی کنند که هنرشان دیده شود. بنابراین هر کاری جز یادگیری تولید محتوا می کنند که مبادا متوجه این بشوند که این موضوع و مهارت هنری آنها نیست که باعث دیده نشدنشان شده بلکه عدم ساخت محتوای مُدرن و قابل توجه امروز دنیا است. گاهی وقتی حرف از مدرنیسم به میان می آید آنها فکر می کنند که می خواهیم هنرشان را بدزدید و یا بگوییم باید جلوی دوربین برقصی :)) 

نه فقط لطفا تولید محتوا یاد بگیر ببم!

 

دوره تولیدمحتوا چیه؟

آموزش ساخت محتوای متنی، تصویری و صوتی در پلتفرم های اینستاگرام، یوتیوب و تلگرام. تو این دوره یه شما یا میدیم که در ابتدا شغل و هدف خود در موسیقی را پیدا کنید و اگه در یکی از شغل های خواننده، نوازنده، مدرس، تهیه کننده، پژوهشگر،  بلاگر و هر کدام از مشاغل متعدد موسیقی فعالیت دارید یاد بگیرید چگونه محتوای خود را در این پلتفرم ها تولید و به اشتراک بذارید.

 

سرفصل ها:

این دوره پشتیبانی و آپدیت دارد؟

بله، به علت بروز شدن مطالب مرتبط به پلتفرم ها و تجهیزات و ... لازم است که این دوره آپدیت بشود و همچنین در مورد مباحثی مثل صدا و فن بیان نکاتی به دوره اضافه بشود که با استقبال شما عزیزان حتما این کار را خواهیم کرد. پشتیبانی دوره هم داریم و دوستان می تونند مرتبط به شغل خودشون به صورت اختصاصی با مهرداد صفدری در تلگرام تماس بگیرند (متنی) 

آی دی مهرداد صفدری چه در تلگرام و چه در اینستاگرام = @mehrdadsafdarii

 

این دوره مناسب چه کسانی است؟

بهتره بپرسید مناسب چه کسانی نیست و من در جواب بگویم مناسب کسانی نیست که می خواهند همیشه برای خودشان بخوانند، بنوازند و می خواهند صرفا یک مخاطب موسیقی باشند. البته که دیدن این دوره برای اونا هم می تونه منبع ایده باشه اما این دوره خصوصا برای تمام عزیزانی که هر شکلی در موسیقی فعالیت دارند مفید با درصد تاثیر گذاری بسیار بالا می باشد و از نظر من داشتن این دوره برای همه اهالی موسیقی ضروری است!

تعیین سطح هم نداره، از مبتدی تا متوسط و پیشرفته!

 

روش ثبت نام و تماشای دوره:

برای ثبت نام در همین صفحه می تونید اقدام کنید و نمایش دوره مانند بقیه دوره ها در اسپات پلیر می باشد.

شما کافیه ثبت نام را انجام بدید و بقیه مراحل براتون نمایش داده میشه!

می بینمتون...

0 دیدگاه
هیچ نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.
برای ثبت نظر ابتدا از این قسمت وارد سایت شوید.

1500000 تومان (40 %)

900000 تومان

دوره های دیگر

20%
تخفیف
کارگاه هوش مصنوعی در موسیقی (اردوی تالش)
  • meta-icon 3 جلسه
  • meta-icon 15 دانشجو
458000 تومان
366400 تومان
40%
تخفیف
تولید محتوا (مخصوص اهالی موسیقی)
  • meta-icon 7 جلسه
  • meta-icon 80 دانشجو
1500000 تومان
900000 تومان
40%
تخفیف
تئوریاپ
  • meta-icon 12 جلسه
  • meta-icon 41 دانشجو
850000 تومان
510000 تومان